Monday, June 20, 2011

Selamat Hari Abah !!

Saya sayang abah saya!! x dapat bayangkan tanpa kedua mak dan abahku.. mereka melakukan segala-galanya dirumah..! Sungguh sejuk mata hati bila tahu mereka ada dan selamat sentiasa.. kerana itu setiap minggu short sem ni belum gagal untuk pulang! :) SAYA SAYANG KEDUA MEREKA~

Aku x berani untuk suarakan di hadapan muka merka tetapi ikhlas dari hati tak ingin mereka pergi meninggalkan aku.. Ya ALLAH.. Kau panjangkanlah umur kedua ibu bapaku serta keluarga dan orang-orang yang dekat denganku..

Sketsa Hari Bapa: Minggu lepas tersilap ingat dah hari bapa, dan tergesa2 turun ke CM mencari hadiah untuk abah ku itu.. kerana kelam kabut yang melanda, aku belikan sesuatu yang x perlu! oh malu malu maluuuuu sekali bila di bagi ke abah ku, digelakkan org sekeliling! memang aku masih budak.. belikan hadiah yang tiada erti..

last weekend, 19.6.2011, baru hari abahku yang betul2!! aku dapat idea untuk membuat kad sendiri menggunakan kad kahwin sedia ada yang di modified.. dan aku dapat siapkan hanya hingga pukul 3 pagi.. wohaa!! tapi aku puas hati! dan pagi itu abahku suka.. dan yang paling seronok, setelah sekian lama, tahun ini aku dapat mencium pipi dan dai abahku yang jarang aku lakukan sejak sekian lamanya.. Asyik cium mak aku je mesti abah aku jeleskan.. hahaha!!

Yang penting aku ingin luahkan yang aku sayang mereka!!!!

No comments:

Post a Comment

Terima kasih tinggalkan komentar.. Moga kita semua sentiasa tergolong dalam golongan orang2 yang soleh lagi solehah..