Sunday, August 7, 2011

Jom meriahkan Ramadhan al-mubarak!

Alhamdulillah dah 7 Ramadhan, 7 hari kita dah berpuasa.. Dah seminggu.. 3 minggu je lagi tinggal.. Betapa cepat masa berlalu..
Alhamdulillah ak rasa ni ramadhan terbaik aku.. X sia2 aku pilih untuk x kerja sepanjang cuti sem ni.. Lama 2 cuti sem aku.. Sampai lepas raya.. Mantop!
Seron0k2 byk habiskan masa kat masjid subuh + terawih.. Aku x malas sangat macam tahun2 lepas.. Weekdays pulak ikut mak aku pegi tadarruuus dengan kawan2 mengaji mak aku.. Rasa terisi jugak ramadhan aku..
Tapi sayang balik tadarruuus byk tido pulak. Haha.
Korang punya ramadhan mcm mana pulak? Jom kongsi2..
Dah lambat, salam ramadhan juga!
P/s: update blog guna wifi masjd sambil2 dgr kuliah subuh.. Seron0k2 kalau semua masjid ada wifi kan?

No comments:

Post a Comment

Terima kasih tinggalkan komentar.. Moga kita semua sentiasa tergolong dalam golongan orang2 yang soleh lagi solehah..