Saturday, November 19, 2011

BOLA: KAUM HAWA VS. KAUM ADAM

Ok.. now live sukan sea bola sepak Malaysia vs. Myanmar.. and aku di tengah2 bilik tb yang penuh dengan kaum hawa... So far half-time, 0-0.. 
AND THE ISSUE IS... aiyoo... kenapa lah mereka ini sungguh bising yang menyakitkan telinga? haha.. xda jawapan.. tapi kalau aku tengok balik apa yang aku tengok bila kaum adam tgk bola, komen diorang sama je sebenarnya.. tapi x taw kenapa teramat lah sangat annoying bila perempuan komen n terjerit2 dengan suara nyaring nya.. aiyooo... aku pon macam ni gak dulu, tapi bila tengok diorang2 ni berkelakuan begini, aku terus duduk terdiam disini tanpa kata.. tertepuk2 tangan sikit je.. wee~
Bila aku tengok cara diorang komen cara pemain2 ni main, sebenarnya nampak lebih kurang sama, tapi tak tahu kenapa aku rasa lelaki boleh diterima, tapi kalo perempuan, nampak macam menunjuk pandai pon ada.. keh2.. kesian kaum aku..

Oyehhh!! 1-0!! Fuhh..mendebarkan.. siapa kata Myanmar x kuat?

No comments:

Post a Comment

Terima kasih tinggalkan komentar.. Moga kita semua sentiasa tergolong dalam golongan orang2 yang soleh lagi solehah..