Sunday, November 20, 2011

OH MY GOD... WHAT AM I DOING...

Assalamualaikum..
Hallemmak.. Minggu ni aku x balik, tapi dah hari Ahad, aku x sempat atau lebih tepat lagi x baca lagi untuk Psychometrics! ( Yang mana niat utama aku x balik for this weekend) OMG OMG...
Slide presentation dah siap belum..? Aigoo.. Wanie.. Wanie..
Ni lah yang orang kata apa yang dirancang x semestinya menjadi, dan tanpa azam yang betul2 kuat, kita boleh tersasar ke jalan yang salah! 

Sama lah juga dengan perjalanan kita menuju Illahi yang Hakiki.. 
Bukan mudah nak Istiqamah., tapi aku punya prinsip, ATLEAST MENCUBA..
Banyak betul aku buat silap dan salah sejak kebelakangan ni.. 
Susah betul nak kawal nafsu dengan baik.. 
Kawal nafsu tu mungkin mudah, tapi KAWAL NAFSU KEARAH KEBAIKAN tu yang payah..

Harap aku dapat berubah.. Mana tahu bila Allah nak tarik nyawa.. 
Moga kawan2 kat luar sana pun berjaya mengawal nafsu2 yang menggila kat luar sana.
Seronok bila kita dapat gather2, jumpa2, di Jannah sana.
Hope to see ya!





No comments:

Post a Comment

Terima kasih tinggalkan komentar.. Moga kita semua sentiasa tergolong dalam golongan orang2 yang soleh lagi solehah..