Monday, February 13, 2012

I Wanna Live My Life..




I wanna live my life like a rainbow,
the exciting colourful rainbow.

I wanna live my life like a flying kite,
to flying without wings.

I wanna have a meaningful life,
to have an interesting chapters to be read.

I wanna be a useful person,
that have left something to my grandchildren.


P/S: Malam ni tiba-tiba terfikir.. Apa yang aku buat lately? Aku makin jauh dengan Allah. Betul-betul nak nangis. Dah menitis pun. Astaghfirullahalazim.

P/S2: Aku betul-betul sayang kawan2 aku. Termasuk yang baru hadir dalam hidup aku. Tapi aku bukan sesiapa untuk menegur. Maafkan aku. Aku memang cepat sayang orang..


7 comments:

  1. misskonspirasi nak hidup penuh makna then tulis dalam blog musyuk ngee..salam kenal dari saya

    ReplyDelete
  2. Astaghfirullahala'zim.. MD pun rasa macam makin jauh dengan Allah.. terima kasih untuk peringatan..

    ReplyDelete
  3. ape dose dah ko buat ha? ;p
    takpe, asal effort ade, pelan2 tegor. aku pon tak pandai.

    ReplyDelete
  4. i wish i could fly...hehe2..nice poem :)

    ReplyDelete
  5. @misskonspirasi

    Salam ukhuwah juga, InshaALLAH.. :)


    @MD

    Sama2.. blogger retis masuk blog picisan droppu.. terharu.. XD

    ReplyDelete
  6. @cnen

    banyak weh dosa aku, x setimpal langsung dengan amalan aku yang seciput.. ko xda dosa ke? untunglaa.. adess..XD

    TQ.


    @hawa

    InshaALLAH..Moga kita sentiasa berusaha untuk berada dalam golongan orang2 yang soleh :)


    @Awan Nano

    (sambung ayat AN) .. lets fly together2.. bhahaha! XD

    ReplyDelete

Terima kasih tinggalkan komentar.. Moga kita semua sentiasa tergolong dalam golongan orang2 yang soleh lagi solehah..